lördag 23 februari 2008

Rita & måla

Förutom inredning och pyssel är mitt största intresse konst, att rita och måla kan vara så otroligt mediterande tycker jag. Det är det enda som får mig att helt glömma omvärlden för en stund. Jag har en förkärlek för att rita och måla människor men försöker mig på ett och annat landskap också.
Så därför tänkte visa några av mina "konstverk" som jag har ritat och målat. Målningen högst upp till höger är nog det enda jag målat som jag är helt nöjd med, men ironiskt nog har jag inte kvar den själv eftersom jag gjort den till present åt mina föräldrar.

1 kommentar:

Unknown sa...

Ja, visst är det kul med kommentarer =) Jösses va vackert du målar/ritar!! =) Bilden på himmeln och *killen* ser ut som foton!!!!!!!! Det är som pyssel för mig....meditativt, och man försvinner långt från verkligheten!! Härligt! Ha en fortsatt trevlig helg! kramar Malin