fredag 8 februari 2008

Fredag!


Idag är det en bättre dag än igår, inte lika trött, och trots att jag inte jobbar just nu så är det ändå nåt speciellt med fredagar, är nog för att Peter får helg, det är så trevligt när han är hemma, det kan bli lite ensamt att vara mammaledig när alla andra är på jobbet. Hittade ett jobb igår som jag ska söka, vill helst inte tillbaka till min gamla arbetsplats efter barnledigheten. Ska börja skriva på ansökningen ikväll.

I förrgår köpte jag en hushållspappershållare och servettringar billigt på Dollarstore och igår kväll fick de lite vitfärg på sig, och ett andra lager nu på morgonen. Tänkte göra dem lite shabby shic. Ni får se en bild sen när de är klara.

Visar ett annat inköp från Dollarstore, har inte bestämt vad jag ska ha i den ännu, kanske mina konstnärsgrejer eller kanske får den vara i tvättstugan. Den var fin iallafall så jag kunde inte motstå den.

Inga kommentarer: