tisdag 11 mars 2008

Stjärnkudde

En liten kudde

Jag har sytt en liten kudde igen... Ville bara visa hur den blev, den ska nog vara i sovrummet.
Idag har jag inte gjort så mycket, Elise har varit lite gnällig så det känns som jag har mest burit omkring på henne hela dagen och försökt få henne nöjd. Jag har dock hunnit med att dammsuga och tvätta lite iallafall. Dammsuga gjorde jag mest för att hålla lillan nöjd en stund, hon gillar nämligen att vara i gåstolen och följa efter dammsugaren, men bieffekten blir ju att golvet blir rent också. ;-) Efter middan som bestod av pasta och köttbullar såg vi ett avsnitt Heroes.

1 kommentar:

Flickan F sa...

Hej, hej!

Vilken cool trätavla!! Har själv kommit av mig lite med pyssladnet, men å andra sidan har jag kämpat med att få min site http://www.flickanf.se sökbar och till syvende och sist:

-"Yeaaah!!!" Nu kommer den först om man i Google söker på "flickan f" eller "fröken fia".

Annars så har jag lite news: Markus och jag har precis slagit till på en gammal skola med tillhörande lärarbostad (båda från 1927!!). Byggnaderna ligger i en liten by i södra Närke så i maj flyttar vi från Stockholm...! Känns lite pirrigt, men ändå: så härligt!!! Allt har gått så fort! Nu gäller det att hitta en övernattningslägenhet i Stockholm, ty jobben ska vi behålla. :)

Så, ska sända dig lite bilder till den e-post. Kram, kram! //fröken fia