lördag 1 mars 2008

På vift

Jag och lillan på vift, vi befinner mig just nu hemma hos mina föräldrar. Jag och Elise kom hit igår och har sovit över, det är hennes första natt som hon sover borta förutom på BB då förståss. Hon var så uppspelt igår kväll och ville inte alls somna, hon låg bara och snurrade på madrassen och kröp utanför. Tillslut fick hon vara uppe med oss en stund och se teve tills hon blev riktigt trött, då lyckades jag tillslut få henne att somna.
Idag har vi snickrat på våra amerikastolar och jag har tillverkat ett E som jag ska måla och ha i Elises rum. Sen har jag fått lite kläder som min syrra inte vill ha eller har växt ur, hon är ungefär en decimeter längre än mig fast hon är en lillasyster, så jag kan ärva saker av henne, ganska så bra! Det skiljer faktiskt hela 14 år mellan mig och min syster!
Just nu ligger Elise och sover på madrassen på golvet, de andra håller på och lagar lite mat, slö som jag är sitter jag här framför datorn... Min sambo ska snart komma hit så ska vi äta middag allihopa.

Inga kommentarer: