söndag 2 mars 2008

Kviltning vs Christian Bale

Jag har precis tillverkat en ny kudde, det är bara så underbart att pyssla! Testade att frihandskvilta den på symaskinen, och det var superkul! Min sambo satt och såg på Batman begins, en underhållande film (som jag sett två gånger tidigare) med underbare Christian Bale i huvudrollen... Men ikväll kunde jag knappt inte slita mig från symaskinen och såg därför bara början av filmen.
Och så skulle jag vilja tacka alla som lämnat kommentarer på min blogg! Ni är så snälla och söta! Jag blir verkligen jätteglad!
Kram Mia

2 kommentarer:

Lilla Blanka sa...

Hej Mia!
Tack snälla goa du för dina gulliga ord i min blogg..!
Har tittat i din blogg nu och måste säga att jag gillar den skarpt..fina bilder och mysigt pyssel..Kuddarna är såå fina!
Jag kommer tillbaks snart igen :)
Kram
Mia

Tidsmästarinnan sa...

vad fin kudde, det skulle jag aldrig fixa på frihand (min sambo var helt förtvivlad en gång när jag höll på med en liten gardinkappa, bara raksöm, till ett litet fönster, i SEX timmar :-) Jag vet inte hur det tog så lång tid, jag mätte och mätte, fast inte blev den riktigt perfekt för det, ha ha.

Texten på zinklådorna har jag skrivit på frihand, egentligen hade jag velat ha lite sådär kantiga shabloner men vad fasen, det ska väl synas att det är hemmagjort.
Kram!