måndag 3 mars 2008

Sommar och sol...

Utemöbler från Jysk
Vår veranda förra sommaren

Längtar till sommaren, tänk när man kan börja grilla och sitta ute på verandan. Men här uppe i Norrbotten dröjer det flera månader än! Här är en bild på vår veranda som den såg ut i september förra året, lägg märke till de vackra rosa persiennerna i bakgrunden. ;-) Det blev aldrig att vi köpte några nya utemöbler förra året, dock köpte vi två grillar! Men i sommar ska vi banne mig köpa snygga utemöbler, något liknande de på bilden ovan. Och så måste vi pynta med lite lyktor, textiler och växter, det tänkte jag hela förra sommaren men det blev aldrig av, kanske inte så konstigt med tanke på att jag blev mamma den tredje juli. Vilket innebär att min sötnos Elise fyller åtta månader idag.
Nu ska jag sova. Godnatt!

1 kommentar:

Lilla Blanka sa...

Åh...javisst är grillsäsongen underbar..! Er veranda ser underbar ut, så stor..och skönt att bara sitta där och mysa!
Kram
Mia