måndag 30 juni 2008

Yatta!

I did it! Jag skrev teoriprovet idag och jag var supernervös, men det gick bra iallafall, 61 av 65 rätt så jag blev godkänd! Så nu är både halkbanan och teoriprovet avklarat! Nu återstår "bara" uppkörningen! Efter provet var jag och shoppade lite nya kläder för det var extremt länge sen jag unnade mig kläder till mig själv, det har bara blivit kläder till lillan det senaste året. Hade tänkt hitta några skor också men jag orkade bara in på två skoaffärer sen blev jag så less, skor som är snygga och som passar mina stora ankfötter är svåra att hitta... Kläderna inhandlades på H&M samt på underbara butiken Noa Noa.

Nu är det läggdags för lillan, sen ska jag se lite tv och dricka en kopp te.

2 kommentarer:

Magnus sa...

Grattis då! :)

Maria sa...

Grattis, nu har du snart nått ditt mål!

Visst är det märkligt att man sen man fick barn har en tendens att alltid handla kläder till barnen. Även när jag har bestämt mig för att idag ska jag handla till mig själv så kommer jag hem m en liten påse till mina grabbar. Kan tänka mig att det är lite värre när man har en tjej för det finns ju såååå mkt härliga tjejkläder. Tycker det är svårt att hitta bra killkläder faktiskt, antingen är det gubbvarning lr supercoolt á la tonåring.

Såg förresten i ett tidigare inlägg att du beställt en snygg paraplysulky...vi ska med köpa en men vet inte vilken ännu...vad heter er??

Hälsn Maria (www.galtoroad.bloggagratis.se)