fredag 6 juni 2008

Nationaldagen

Ett-årspresenter

Elise inspekterar sin nya sulky

Igår beställde jag Elises 1-årspresenter från Blå Elefant och Russinnet. Se på bilden ovan vad det blev för grejer, jag beställde även två små leksaksbilar i trä, en ambulans och en brandbil, men de är inte med på bilden. Som ni ser blev det den röda bilen från Blå Elefant som jag köpte, den var bara såå läcker, men jag har lite dåligt samvete för att jag lägger såå mycket pengar på en leksak.


Idag hämtade vi ut sulkyn jag beställde tidigare från Babyland, den var snygg, lättstyrd och smidig så jag är jättenöjd än så länge. Elise tyckte också att den var kul att leka med som ni kan se på bilden, lägg även märke till hennes fina blågula body (också från Babyland) dagen till ära!

Hoppas ni har haft en trevlig Nationaldag!

Kram, Mia

1 kommentar:

s.m.i.l.e sa...

Hej! Tack för hälsningen och de fina orden! Första födelsedagen är speciell. Vi har några månader kvar tills Lillan fyller ett (gud, så fort tiden gått!), men visst är det kul att shoppa till barnen. Har precis varit på semester i Frankrike och det blev en del till barnen, inte minst till Lillan. Jag gillar rött och vitt, så det blev en del prylar och kläder i rött och vitt. Kommer nog bilder så småningom på min blogg. Nu ska jag surfa vidare runt på din fina blogg. Kram, S