onsdag 18 juni 2008

Mina balettskor

Mina balettskor


Nu börjar det vara ett tag sen jag bloggat, jag har haft fullt upp här hemma, bland annat med att plugga inför körkortet, jag har ju halkbana nästa torsdag och teoriprov den 30 juli. I måndags körde jag med körskolan och ikväll är det ytterligare en körlektion. Nu börjar det kännas att man kanske snart har körkortet i hand! Håll tummarna för mig!

I söndags var jag förbi hos mina föräldrar i samband med att jag och pappa var ute och övningskörde, då passade jag på och plocka med mig mina gamla balettskor, tänkte ha de som prydnad här hemma, jag tycker att balettskor är så vackra. I söndags var jag, Elise, mamma och syrran på badhuset här i stan.

Igår kom vår Moccamaster och jag såg fram emot en riktigt god kopp kaffe, men såklart var kannan sprucken så nu måste vi skicka tillbaka hela bryggaren och vänta på att de skickar en ny. Buhu. :-(

1 kommentar:

Lilla huset på prärien sa...

Jättefina balettskor! Skulle jag också vilja komma över ett par och ha som dekoration :)

Hälsningar Jenny