lördag 10 maj 2008

Termosar

Igår hade jag min tredje körlektion och sedan var vi på Dollarstore och köpte bland annat två fina termosar som jag tänkte ha mest som prydnad för att de är så fina. Köpte även en plastback för lite leksaker som annars ligger runt golvet hela tiden. Tänkte köpa lite finare leksakslådor så småningom men den här blåa backen får duga så länge. Elise har blivit så duktig på att gå med sin gåvagn, det dröjer kanske inte så länge innan hon börjar springa omkring, min lilla bäbis!

På bilden visar jag mina plåtskyltar från Åhléns som jag köpte för nån vecka sen. Har dock inte hunnit hänga upp dem ännu, dörrarna ska nämligen målas först, de är i furu just nu och furu är inte mitt favoritmaterial om man säger så... I sommar SKA dörrarna målas! :-)

Igår började jag måla på barnstolen som jag fyndade från mina föräldrars förråd, visar hur den ser ut just nu, men den är inte färdig ännu. Glömde tyvärr ta en före-bild men den var mörkbrun tidigare.

Jag är så sugen på att handla tyger på Stoff och Stil, höll nästan på att skicka iväg en beställning igår men jag hejdade mig. Jag hade velat ha en prickig vaxduk i köket och på verandan, de har jättefina där men de var tyvärr slut i lager i ALLA färger. Typiskt!

Nu ska jag gå och äta lite frukost.


Ha en trevlig helg!

Inga kommentarer: