fredag 16 maj 2008

Karate och körlektioner

Igår hade jag karateträning, det var riktigt roligt, känns som att man börjar minnas saker igen. Det är lustigt med träning, man får ett sånt lyckorus efteråt, jag hade nästan glömt att det var så. Jag ångrar inte en sekund att jag satt igång att träna karate igen, det är superkul fast väldigt jobbigt. Och så är det skönt att komma hemifrån en stund och få lite egentid, det kan vara påfrestande att bara vara mamma 24 timmar om dygnet.
Nu har jag betalat in fakturan för mina 11 körlektioner, det gick på 4200kr, shit vad dyrt, och sen kanske det inte kommer räcka, jag har hittills tagit 4 lektioner men inte vet jag om jag kommer känna mig redo efter 7 till. Vi får väl se. Igår skulle jag egentligen ha min femte körlektion men min lärare ringde i sista stund och ställde in, hon hade blivit sjuk, så då hade man gått omkring och oroat sig i onödan. Nåja, jag ska köra på tisdag istället.

Sätter in en bild gjord av en mina favoritkonstnärer, Travis Charest.

Inga kommentarer: