tisdag 27 maj 2008

Nya utemöbler och tygfrosseri!

Idag var vi en snabb sväng på Rusta och Jysk. Jag köpte 2 skålar och en bricka och några muffinsformar. Sen betalade vi våra utemöbler på Jysk, vi beställde hemleverans av dessa så de kommer på torsdag.

För övrigt har jag haft en körlektion idag och så skippade jag karateträningen för att det blev så stressigt, istället tog jag en rask långpromenad, men på torsdag blir det karate och det ser jag faktiskt fram emot!

Sen har jag hämtat ut tyger som jag beställt från Stoff och Stil. Det ser otroligt mycket ut på bilden men till mitt försvar kan jag säga att en del av tygerna är bara 0,25-0,5 meter av och ska användas till lapptäcken och andra småsaker. :-) Det gröna samt det rosa prickiga tyget är vaxduk och kommer bli jättefint på vårt nya verandabord respektive köksbord. Vårt köksbord i oljad ek har min sambo föresten slipat och oljat in ikväll. Det behövdes verkligen, vi gjorde nämligen inte det när vi köpte det vilket man egentligen ska göra...
Åh, vad det ska bli roligt att sy av de nya tygerna, jag har massor av idéer! Hihi!

1 kommentar:

Tina sa...

Så fina tyger du har beställt från Stoff och Stil. De har så mycket fint! Kram Tina