torsdag 22 maj 2008

En ny barnvagn och ett boktips


Jag har precis beställt grejer från Babyland, det blev en paraplysulky och en liten Sverigebody. Det är nog väldigt bekvämt med en liten sulky särskilt när man ska gå på stan, den stora vagnen är jättebra till promenader men när man ska på stan, gå på fik eller titta i affärer kan det nog vara jättesmidigt med en liten sulky istället. Och just nu hade de kampanjpris, så sulkyn kostade bara 595 kr istället för ordinarie pris som är 1395 kr. Helt okej pris eller hur!

I förrgår fick jag boken jag beställt från Adlibris, Leilas bok A Piece of Cake. Underbara bakverk och jättevackra bilder. En bok jag verkligen kan rekommendera om ni gillar att baka! Jag är väldigt sugen på att testa göra cupcakes bland annat, jag tror nog att jag ska baka cupcakes på lillans ettårskalas i juli.

1 kommentar:

Tina sa...

Vilket bra pris för sulkyn...Ett fynd. Jag är också så sugen på att köpa Leilas bok...hon är ju så duktig, och allt hon bakar blir så smarrigt. Kram Tina