lördag 2 augusti 2008

Ny skylt och nya handtag

Dessa handtag blir det till våra innerdörrar när vi målat dem

Jag tillverkade en skylt idag med texten "Mind the step". Den hänger vid ingången till sovrummet eftersom vi har ett trappsteg där.

Det var så himla kul att göra skyltar så jag har gjort en till som jag hängt över trappsteget in till sovrummet. Ska nog göra en välkommen skylt som vi kan ha på dörren också.
Visar också vilka handtag vi ska ha till våra furudörrar när vi målat dem vita. Längtar tills jag har raderat all furu härifrån... Just nu har vi alldeles för många furulister och furudörrar, men det kommer bli fint när allt det är vitt istället. Handtagen är inte de jag allra helst velat ha men jättefina för att bara kosta 89 kr per handtag. Den typ som jag egentligen velat ha kostar minst det tredubbla så det var priset som fick avgöra den här gången. De handtag vi har nu är i guld och furu så det ska bli skönt att slippa dem.

Inga kommentarer: