tisdag 7 april 2009

Vill ha!

Nikon D90. Bild från cyberphoto.se


Tro det eller ej men jag har spanat in en kamera jag vill ha... Och den här kameran vill jag verkligen verkligen ha, jag är helt förälskad! Jag bara SKA ha den trots att den är alldeles för dyr för mig, den går på 10000 spänn men jag får spara ihop till det. Den verkar ta helt underbara bilder. En Nikon D90... :-)

Jag har förutom att söka jobb, lekt med lillan och förberett mitt företag hunnit med att pyssla lite. I helgen hade jag och min kompis Ingela en liten syjunta hemma hos henne och jag sydde ihop en enkel väska. Jag har även försökt göra några nya tavlor, jag ska ju ställa ut på konstutställningen Vårsalongen på Bodens konstgille den 25/4 – 10/5. Jag lägger in bilder senare, just nu är det slut batterier i den dumma gamla kameran. :-)

Igår har jag hjälpt min kära mor med en hemsida till den by som de bor i. Hemsidan är inte klar ännu men det känns som en bra början iallafall och det är jättekul att få jobba med webblayout.

Kram Mia

Inga kommentarer: