söndag 12 april 2009

Lillans rum

Hej alla och hoppas att ni har en trevlig påsk!

Som vanligt är det många renoveringsprojekt som jag skulle vilja sätta igång men det av olika anledningar dröjer. Bland annat är jag sugen på att måla i lillans rum. Jag skulle vilja ha ljust varmbeiga väggar och vita lister. Jag vill även måla dörren vit, som idag är furu. Blä! :-)
Jag skulle även vilja köpa ett klädskåp till henne från Ikea i serien Hemnes. Och slänga ut den gamla fula och opraktiska garderoben. Dessutom vore det trevligt med ett lågt skåp med både öppna hyllor och dörrar där hon kan ha sina leksaker. Och ett litet bord och stolar i hennes egen storlek. Nåja, tills vidare har jag iallafall hängt upp lite vimplar som jag sytt tidigare och flyttat in tavlan som tidigare hängde ovanför soffan i vardagsrummet. (Ovanför soffan tänkte jag istället hänga upp en stor New England-inspirerad tavla som jag dock inte hunnit måla ännu, den är på planeringsstadiet)
Kram, Mia

Inga kommentarer: