lördag 19 juli 2008

Mina nya inköp

Pottskåpet rymmer lillans alla böcker
Väggskåpet står just nu i vårt garage

Bild från Blocket. Byrån ska slipas och målas.

Tänkte visa er mina senaste inköp från Blocket. En byrå , ett pottskåp samt ett väggskåp. Byrån är just nu i furu men ska såklart målas vit snarast och sedan ska lillans kläder förvaras där. Pottskåpet är redan vitmålat av de tidigare ägarna men det är slarvigt målat och jag ska måla om det så småningom, men just nu står det på sin plats och rymmer lillans alla böcker. Väggskåpet ska rengöras och få ett eller två hyllplan invändigt så det blir lite mer användbart, men det ska tills vidare inte målas utan får behålla sin originalfärg. Men jag har inte ännu bestämt var jag ska ha det, kanske i köket eller i lillans rum, vi får se.

Inga kommentarer: