lördag 2 maj 2009

Sommaren är här!

Idag är det riktigt varmt och härligt, nästan sommarväder, jag och lillan har varit ute och lekt på verandan. Man får dock försöka bortse från att gräsmattan fortfarande är täckt med ett tjockt lager snö... Just nu sover hon, min sambo är ute och tvättar bilen och jag har planterat om lite blommor. Om en stund ska vi iväg och bada på Nordpoolen.

På valborgsmässoafton hade vi grillfest hemma hos oss och Elise sov borta för första gången. Det var mina föräldrar som var barnvakt och det gick jättebra, man var ju såklart lite orolig att hon skulle bli ledsen och ropa efter mamma halva natten, men det hade som sagt inte varit några som helst problem. Istället grät hon lite när de lämnade tillbaka henne och skulle åka hem själva... :-)

Kram, Mia

2 kommentarer:

Nettan sa...

Så stor hon blivit " lilla damen " & vad snö ni har kvar !!!
Men du ska se, snart är gräsmattan grön hos er med ;0)

Kram Nettan

Herta sa...

Hej! Googlade på Amerikastolen och kom till Din blogg. Jag funderar på att skaffa två sådana stolar. Är de sköna för ryggen?