måndag 13 oktober 2008

Äntligen!

Det är svårt att hinna med att blogga på senaste tiden, nu när jag har börjat jobba är jag sååå trött på kvällarna, somnar ofta före tio på kvällen. Men det är faktiskt jättekul att ha börjat jobba igen och det går jättebra för Elise på dagis, hon verkar trivas så det känns jätteroligt. Jag har inte tid att skriva något långt inlägg nu, jag är på jobbet nämligen och har lunchrast. Men jag har en så rolig nyhet att jag bara var tvungen att berätta: jag klarade uppkörningen i morse så nu har jag äntligen körkort! Jippi! Det känns så himla kul, men det kändes också väldigt märkligt att sätta sig i bilen och köra till jobbet helt själv. :-)

Ha det bra,
Kram Mia

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Mia.
Vilken supersnygg logga!Vilket företag har gjort den?
Hälsningar Anna

Anonym sa...

Jippiii! GRATTIS! Vad glad jag blir! Visst känns det lite konstigt att för första gången få köra helt själv o lagligt dessutom, men guud vilken underbar känsla! Ja, jag visste väl att du skulle klara det. "Andra gången gillt" var ju en variant som gällde även mig (fast jag måste erkänna att det hade varit roligare om det varit första gången, men men...)
En BAMSE kram till dig!
/Linda

Mia sa...

Hej Anna! Vad kul att du tyckte min logga är fin för det är jag själv som har gjort den :-)
Kram Mia