fredag 5 september 2008

Fina tyger


Titta vilka nya fina tyger de fått in på Stoff och Stil. Det är nästan så man får lite julkänslor...

På måndag börjar inskolningen på dagis för lillan, det känns lite läskigt och spännande på samma gång. Jag vet ju hur jobbigt det kan vara i början eftersom jag har en syrra som är 14 år yngre än mig, hon tyckte inte att dagis var så roligt i början, fast så småningom trivdes hon också. Jag hoppas att min lilla Elise ska trivas, men det är så mycket man oroar sig för när man ska lämna bort henne och låta nån annan ha ansvaret hela dagarna. Man är väl lite av en hönsmamma ibland.

Jag har beställt några nya kläder från H&M till Elise och några plagg till mig själv. Sakerna är skickade och jag hade hoppats på att de skulle hinna komma den här veckan, men men jag får väl vänta till nästa vecka då.

I tisdags hälsade jag på hos mitt jobb, och det känns faktiskt helt okej att komma tillbaka, nästan lite roligt t o m, känns bra att få lite rutiner igen och lite mer pengar att röra sig med. Att vara hemma hela dagarna kan bli lite långtråkigt, särskilt när man inte har körkort ännu.

Inga kommentarer: