söndag 11 maj 2014

Köksuppdateringar

Var nyss och hämtade ut nya blandaren från Nivito. Den är jättefin! :-) Hämtade också ut den lilla borrmaskinen från Bosch som jag beställde tidigare.

Vi har även bestämt vilken av hantverkarna vi ska anlita så vi ska meddela alla inblandade imorgon.

Diskmaskinen blev en Cylinda Sverigedisken-1 i rostfritt från El-Giganten. Den är beställd idag och ska komma den 20/5, samma datum som IKEA-köket förväntas komma.

Jag och mamma var på IKEA i lördags och jag köpte bland annat 3 knivar (SLITBAR), ett källsorterings-set och ett klädskåp ANEBODA till Elise.

Har tjuvstartat lite med tömningen av köket och inser att jag har ett helt berg med kokböcker som jag inte har någonstans att ha. Måste nog rensa lite i bokhyllan i hobby/datarummet så jag får plats med några kokböcker där. Tänkte ha mina mest använda kokböcker i de öppna hyllorna i köket.

Inga kommentarer: