fredag 6 februari 2009

I'm back!

Hej alla vänner!

Länge sen jag bloggade nu, men jag ska ta mig i kragen nu och försöka mig på ett litet inlägg. Tänkte visa några av mina "konstverk" som jag ritat och målat . Jag är nämligen inne i en period när jag vill måla och teckna mycket, det var länge sen jag tog mig tid till det. Men jag håller på att förbereda mig för konstföreningens utställningar, i år SKA jag vara med. Förra året blev det tyvärr inte en enda utställning.

Ikväll ska jag på lite middag och fest med folk från mitt gamla jobb, det ska bli jätteskoj, det var så himla länge sen jag var iväg på en fest. Minns inte ens hur länge sen det var. Men kul ska det bli! :-)

Kram Mia

1 kommentar:

Linda sa...

Vilka fina bilder! Du är verkligen fantastiskt duktig! Jag gillar alla bilderna men jag tror att min favorit är den gröna solnedgången. :)
Ååh, jag får verkligen lust att komma igång med mitt målande och ritande jag med, har knappt gjort någonting sedan William föddes.
/Kram på dig vännen!